Thursday 18 June 2009

Pazudushie Cilveki

www pasaule sastaptie cilveki vareetu kadam likties , ka vinji tepat ir ka konfektes aiz vitrinas veikala, ka Tu vinjus redzi un tepat vien ir...Tomer viss ir savadaak.Nupat pasham uznaca kaut kada nostalgija par veciem laikiem* pienemsim to pasu vien netsec.lv , ne es butu manijis DigX ne Mandarin'u, te tev bija te tev izbija.Tapat bija taads pasakums ka X-access (x-access.biz , x-exploitz.com)kas itka bija topa augshgala sava nishaa , bet pec tam kadam kaut kas apnika un viss pajuka,bet cilveku bija daudz ar kuriem vareja dalities zinashanas un tapat vien paterzet.Ir jau brizhi kad mes jutamies ka esam izaugushi pietiekoshi un ka ir jakustas uz priekshu un pashreizeeja vieta nevar iedot to izaugsmes iespeju.
Izaugsme, tas vien ir atsevishkka posta* veerts vaards.
Turpinam ar to ko iesaku,luk shis pats blogs ne es butu manijis :VietMafia,der4444,cembo pedejo gadu laika:( Diemzhel pats daudz kur esmu pie taa vainigs, es pats ik pa bridim pazudu vai nu uz pusgadu ,vai uz gadu un ko tad var gaidit no parejiem.
Teiksat ,ja gribetu butu jau sen atradis..varbut ari, vienkarshi lai apjautatos: ka iet? Neiesi googleet cauram dienam.Pieturos pie shi bloga ari ar ceribu , ka caur shejieni mani vares vel dabut roka.Ta ka, ja kads no manis minetajiem cilvekiem lasa sho droshi dodat par sevi zinat.

PS>
Nezinu nemaz vairs ko shaja bloga publicet, laikam vajag vai nu vecos biedrus atpakalj dabuut vai nu jaunas asinis*.

No comments: