Thursday 9 September 2010

Fendereejam balticom Trafiku.

Tiem kas izmanto na savu netu un patik lietot programas ka Utorrent.
Kaut kad nesen pamaniju vienu fishku ar balticom klientiem, kuri var netu lietot tikai ar ierobezhotu pc skatu,toest ja gribi otro kompi pielsegt maksa papildus.
Kadu vakaru nebiju ipasi apmierinats ar mana kaimina Vasjas sniegto atrumu velkot filmas, pameiginaju apskatities kas notiek apkart.
Piesledzoties pie vairakiem bezparoles labdariem, meiginot ieiet mani redirekteja uz uz balticom klientu majas lapu pazinojot par to ka mana mac adrese nav registreta tikla un man nav iedalita IP, vai kaut kas tamlidzigs.
Protams ar talruni lai es varetu pieslegt savu pc ,jeb ka vini saka registret to par papildus maksu.
Nets ir tatad izmantosim to kaut vai filmam neveicot nekadas ipasi sarezhgitas darbibas.
Musu uTorrentam jabut procesa , isak sakot failu velkam pa musu vajo kanalu un vienkarsi nenamam un parsledzamies uz balticom un skatamies - vuallaa!
Terejam ne savu trafiku un iegustam iespejams velamo failu.
Ja metode neiet Jums ar pirmo reizi cauri meiginiet vel.
Ceru ka neaizravos ar nepareizu sarunvalodu un izskaidroju pavisam neachgaarni.

No comments: